Kozan’da İnşaat İşçileri 1 Mayıs’ı Çalışarak Geçirdi
Kozan'daki inşaat işçileri, 1 Mayıs İşçi Bayramı’nı kutlamak yerine, ağır çalışma koşulları altında mesailerine devam etti. Mevsim normallerinin üzerinde seyreden sıcak havaya aldırış etmeyen işçiler, zorlu şartlarda görevlerini sürdürdü. Sektör temsilcileri, genç neslin inşaat işlerine olan ilgisinin azaldığını ve çalışma koşullarının zorluğuna dikkat çekti. İnşaat sektöründe 10 yıldır demir ustası olarak çalışan Yasin Çözeli, mesleğin en büyük zorluğunun Adana'nın sıcak iklimi olduğunu belirtti. Sabah erken saatlerde işbaşı yaptıklarını ifade eden Çözeli, şöyle konuştu: “10 yıldır bu meslekteyim. Sıcak hava, işimizi en çok zorlaştıran faktör. Her sabah 07.30’da işe başlıyoruz. Ne yazık ki yeni nesil bu işe ilgi göstermiyor, bizler son…