Dünya devi Türk şirketini satın aldı. 13 bin kişi çalışıyor, tercihi Türkiye oldu

Türk Şirketi 7M, Dünya Devi Aptar’ın Satın Almasını Kabul Etti

Dünyanın önde gelen dağıtım ve koruma teknolojileri şirketlerinden ABD merkezli Aptar, Türkiye pazarına güçlü bir giriş yaptı. İstanbul’da imzalanan anlaşmayla, 34 yıllık deneyime sahip Türk güzellik ambalajı üreticisi 7M’i bünyesine katan Aptar, aerosol valfleri, aktüatör, sprey ve losyon pompaları üretiminde uzmanlaşmış bu şirketle bölgesel büyüme hedeflerini hızlandırmayı planlıyor.

Aptar Beauty, Türkiye Pazarında Büyümeyi Hedefliyor

Aptar Beauty’nin EMEA Başkanı Xavier Susterac, satın almanın Türkiye’nin büyüyen pazarına erişim sağlamasının yanı sıra, Doğu Avrupa, Orta Doğu ve Afrika’da yeni fırsatlar yaratacağını belirtti. “7M’in uzmanlığı ve üretim kapasitesi, müşteri portföyümüzü genişletirken mevcut müşterilerimize daha kaliteli hizmet sunmamızı sağlayacak” dedi. Susterac, Türkiye’nin dinamik tüketim malları pazarı ve stratejik konumu nedeniyle cazip olduğunu vurguladı.

Türkiye, Ambalaj Sektöründe Yatırımlarla Öne Çıkıyor

Türkiye, genç nüfusu, büyüyen ekonomisi ve stratejik konumuyla küresel oyuncular için çekim merkezi haline geliyor. Aptar, Türkiye’yi tercih ederek, Afrika ve Orta Doğu’nun hızla büyüyen pazarlarına daha yakın olmayı hedefliyor. İstanbul’daki 7M Aptar tesisi, bölgedeki müşterilere geniş bir ürün yelpazesi sunacak.

Aptar’ın Sürekli Büyüyen Yolculuğu

1940’larda temelleri atılan Aptar, bugün 18 ülkede üretim yapıyor. Şirket, 2012’de 3.5 milyar dolar ciro ve 13 binden fazla çalışana ulaştı. Aptar, 7M’i bünyesine katarak, ürün yelpazesini genişleterek inovasyon kapasitesini artırmayı hedefliyor.

Aptar’ın Vizyonu

Aptar’ın ürünleri, güneş kremlerinden ketçaba, burun spreylerinden ilaç dağıtım sistemlerine kadar geniş bir yelpazede kullanılıyor. Şirket, kullanıcı odaklı mühendislik ve bilimle hayatı kolaylaştırarak, sürdürülebilir ambalaj çözümleri geliştiriyor.

Türkiye Ambalaj Sektörüne Yeni Bir İvme

Satın alma, Aptar’ın EMEA bölgesindeki liderliğini pekiştirecek. 7M’in İstanbul’daki üretim tesisi, yerel ve bölgesel müşterilere hızlı çözümler sunacak. Şirket, Türkiye’de üretim, inovasyon ve Ar-Ge faaliyetlerini artırarak, çevresel etkisini azaltmayı hedefliyor. Bu satın alma, Türkiye ambalaj sektörüne yeni bir ivme kazandıracak.

Related Posts

Borsa İstanbul’da endeks rekor seviyeye tırmandı

Borsa İstanbul’da yatırımcıların yüzü bir kez daha güldü. BIST 100 endeksi günü 131,84 puanlık artışla 10.080,35 puandan kapatarak 10 bin seviyesini geride bıraktı. Gün içinde 9.940,37 ile 10.137,36 puan arasında hareket eden endeks, önceki kapanışa …

500 bin kişiyi işe alacaklar: En düşük maaş 61 bin TL

Nüfusu yaşlanan Avrupa, iş gücü sıkıntısı yaşarken, aşırı sağcı İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, iki yıllık süreçte yasal göçmen çalışanı ülkeye alacak bir adım attı. Buna göre, İtalya, 2026-2028 yılları arasında Avrupa Birliği (AB) dışındaki …

Yılın ilk yarısının tek kazandıranı Fenerbahçe oldu

Borsa İstanbul’da işlem gören spor kulüpleri arasında hisseleri yılın ilk yarısını yüzde 13,8 yükselişle tamamlayan Fenerbahçe Futbol AŞ, yatırımcısına kazandıran tek spor şirketi oldu.

Bakanlık stratejisini açıkladı! 3 ayda 1 trilyon lira iç borçlanma planı

Hazine ve Maliye Bakanlığı, temmuz-eylül döneminde 906,1 milyar liralık iç borç servisine karşılık, 1 trilyon 74,3 milyar liralık iç borçlanmaya gidecek. BAKANLIK 3 AYLIK STRATEJİSİNİ AÇIKLADI Bakanlık, gelecek 3 aylık döneme ilişkin iç borçlanma …

Brent petrol haftaya sınırlı düşüşle başladı

Cuma günü 67,21 dolara kadar yükselen Brent petrolün varili ticaret anlaşmalarının iyimserliği ile 66,56 kadar düştü.

Garanti BBVA’dan zam kararı

Temmuz ayının yaklaşmasıyla birlikte bankacılık sektöründe ara zam beklentileri arttı. İlk zam haberi Garanti BBVA’dan gelirken, 1 Temmuz itibarıyla maaşlarda yüzde 12,5 ila yüzde 15 seviyesinde artışa gidileceği belirtildi.