Samsun’da Emekliler Ekonomik Zorlukları Protesto Etti
Samsun'da, DİSK Devrimci Emekliler Sendikası'nın Samsun ve Atakum şubeleri bir araya gelerek emeklilerin yaşadığı ekonomik zorluklara dikkat çekmek amacıyla meydanlara çıktı. Yapılan açıklamalarda, emeklilerin sağlık hizmetlerine ulaşmakta ciddi sıkıntılar yaşadığı ve emekli maaşlarının açlık sınırının altında kaldığı ifade edildi. Emekliler, bayram ikramiyesinin artık sadece sembolik bir "harçlık" niteliğine dönüştüğünü dile getirdi. Samsun Şube Başkanı Arif Kutlu, yaptığı konuşmada, emeklilerin uzun yıllar boyunca verdikleri hizmetlere rağmen devletin gözünde "yük" olarak algılanmaktan rahatsız olduklarını belirtti. Kutlu, emeklilerin sağlık hizmetlerine erişimde ciddi sıkıntılar yaşadığını vurgulayarak, "Bir doktor randevusu almak, Milli Piyango'dan büyük ikramiye kazanmak kadar zor hale gelmiş durumda. Göz, kardiyoloji, nöroloji gibi…